نایب رییس اسکودا

آزمون وکالت 13 مرداد برگزار می‌شود

آزمون وکالت 13 مرداد ماه سال جاری  برگزار می شود. کانون ها راسا خود به برگزاری آزمون اقدام کردند  و تا هفته آینده هم آگهی آزمون وکالت منتشر می‌شود.
11 ماه پیش
آزمون وکالت 13 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود. کانون ها راسا خود به برگزاری آزمون اقدام کردند و تا هفته آینده هم آگهی آزمون وکالت منتشر می‌شود.

ابراهیم کیانی نایب رییس اسکودا در پاسخ به سوال ایسنا درباره زمان آزمون وکالت و نحوه برگزاری آن گفت: آزمون وکالت 13 مرداد ماه سال جاری  برگزار می شود. کانون ها راسا خود به برگزاری آزمون اقدام کردند  و تا هفته آینده هم آگهی آزمون وکالت منتشر می‌شود. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر  اینکه کانون وکلا با مرکز مشاوران قوه قضاییه ادغام می شود گفت: خیر ما نهادی مستقل هستیم.

کیانی ادامه داد: ما گلایه ای از نمایندگان داریم و این است که مشاهده می شود که بعضا عنوان می کنند  کانون وکلا، قانون را دور می زند و  از این تریبون گلایه خود را اعلام می کنیم.

وی درباره تعداد ثبت نام کنندگان  آزمون وکالت گفت:  حدود 60 الی 70 هزار نفر داوطلب داریم و مشخص نیست تراز علمی امسال چقدر است.  قبلا جذب براساس ظرفیت بود امسال براساس تراز است.

وی یادآور شد: منابع آزمون براساس آگهی که منتشر شد  از دورس مدنی، تجارت، جزا و ایین دادرسی کیفری و مدنی و فقه است. دوهفته قبل این را به اطلاع رساندیم.

کیانی تاکید کرد: قانون تسهیل مورد اعتراض ماست و تا زمانی که قانون تسهیل اصلاح نشود همچنان اعتراض خود را می گوییم. ما نگران مردم هستیم. قانون تسهیل جفایی در حق فرزندان ما است.


کیانی یادآور شد: آزمون وکالت را سازمان سنجش برگزار می کند.

جدیدترین اخبار

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی