معاون سازمان سنجش آموزش کشور

زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته آزمون ارشد و دکتری مشخص شد

نتایج نهایی آزمون دکتری اواخر مردادماه و کارشناسی ارشد هفته اول شهریور ماه اعلام می‌شود.
سال گذشته
نتایج نهایی آزمون دکتری اواخر مردادماه و کارشناسی ارشد هفته اول شهریور ماه اعلام می‌شود.

معاون فنی و آماری سازمان سنجشزمان برگزاری نتایج دو آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال 1402 را اعلام کرد.

احسان جمالی معاون فنی و آماری سازمان سنجش صبح امروز در نشست خبری در سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری 1402 به صورت دو مرحله ای و نیمه متمرکز برگزار می شود و 50 درصد نمره در اختیار دانشگاه هاست؛ بنابراین باید نتایح اولیه آن را سریعا اعلام کنیم.

وی افزود: نتایج اولیه آزمون دکتری 1402 اوایل اردیبهشت 1402 اعلام می شود و دفترچه انتخاب رشته یک هفته پس از آن در اختیار داوطلب قرار می گیرد و هفته اول خرداد اسامی چند برابر آزمون دکتری برای انجام مصاحبه روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و از نیمه دوم خرداد ماه مصاحبه داوطلبان دکتری آغاز می شود و نتایج نهایی اواخر مرداد ماه همانند سال گذشته اعلام می شود.

مروتی تصریح کرد: نتایج  اولیه آزمون ارشد اوایل خرداد اعلام می شود و انتخاب رشته اواسط خرداد و اواخر خرداد رشته های دارای مصاحبه، شبکه خاص و آزمون عملی انجام خواهد شد و زمان برگزاری آزمون های عملی از تیر و مرداد 1402 است و نتایج نهایی حداکثر هفته اول شهریور 1402 اعلام می شود.

گفتنی‌ست آزمون دکتری سال 1402 صبح روز پنجشنبه 11 اسفند و آزمون کارشناسی ارشد 1402 عصر روز 11 اسفند و صبح و عصر روز 12 اسفند برگزار خواهد شد.

جدیدترین اخبار

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی