رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه

«آزمون استخدام شورا‌های حل اختلاف» و «آزمون داوری» امسال برگزار خواهد شد

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدام شوراهای حل اختلاف در سال 1403 و آزمون‌های داوری خبر داد.
9 روز پیش
رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدام شوراهای حل اختلاف در سال 1403 و آزمون‌های داوری خبر داد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: سال 1403 آزمون داوری برگزار می‌شود. زمان برگزاری آزمون به طور دقیق مشخص نیست. ممکن است این آزمون در سال 1403 بیش از یکبار و چند نوبت برگزار شود که جزئیات و زمان برگزاری این آزمون‌ها در زمان مقتضی به اطلاع عموم می‌رسد.


استخدام همکاران ما بر اساس قانون جدید انجام خواهد شد و اجازه استخدام 10 هزار نفر برای ما صادر شده و بر اساس ماده 6 قانون جدید شورا‌های حل اختلاف استخدام این افراد انجام می‌شود. برنامه‌ریزی برای این آزمون با همکاری معاونت منابع انسانی قوه قضاییه انجام شده است و در سال 1403 آزمون استخدام برگزار و شرکت در این آزمون برای عموم مردم آزاد است، اما اولویت استخدام برای متقاضیان این آزمون با افرادی است که در شورای حل اختلاف در حال فعالیت هستند.


این اولویت‌ها از حیث سوابق کاری، میزان توانمندی و مهارت در انجام کار و صلح سازش و برخورد مناسب در محیط کار در اولویت‌های آن‌ها لحاظ می‌شود و متقاضیان برای هریک از موارد پیش گفته امتیاز می‌گیرند و به همراه امتیازی که در آزمون کسب می‌کنند به امیدخدا زمینه استخدام آن‌ها فراهم می‌شود. زمان برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام می‌شود.

جدیدترین اخبار

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی